پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118728
در برنامه نود چه گذشت؟ پيروزي مقابل برزيل و حقوق 100 هزار توماني داوران + گزارش تصويري
تاریخ انتشار : 1393/06/11 09:47:24
نمایش : 1661
برنامه نود اين هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت و ساعت 1:54 بامداد سه شنبه به پايان رسيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برنامه نود اين هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت.

سئوال پيامکي اين هفته برنامه نود به تمديد قرارداد کي روش اختصاص يافته بود.

 
 

علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال ميهمان اين هفته برنامه نود بود.

گزارشي در خصوص کي روش و مراحل تمديد قرارداد وي پخش شد.

 






 

** کفاشيان: قرارداد کي روش را برايش مي فرستيم تا امضا کند/به خاطر مردم پاي ميز مذاکره مي نشينيم

علي کفاشيان
 در خصوص سرمربي سابق تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: کي روش در پرتغال به سر مي برد و قرار بر اين شد وي در پرتغال برنامه هاي تيم ملي را مورد بررسي قرار دهد. ما مشکلي در خصوص تيم ملي نداريم و برنامه هاي تيم ملي انجام مي شود.

وي ادامه داد: ما ابتدا منتظر بوديم جام جهاني به اتمام برسد و نتايج مشخص شود و پس از آن در مورد تمديد قرارداد وي تصميم بگيريم.

پيش از اين من براي تمديد قرارداد کي روش به طور مستقيم پاي ميز مذاکره نمي نشستم ولي اين بار خود به شخصه 4، 5 جلسه 5 ساعته داشتم و در مورد کليات مفاد قرارداد مشکلي نيست ولي در مورد موارد فسخ و خسارت ها مواردي وجود داشت که مسئله فسخ قرارداد برطرف شد ولي موارد دريافت خسارت از سوي کي روش حل نشده که بايد در اين باره به توافق برسيم.

وي افزود: در مورد مبلغ قرارداد وي نيز قرار شد قرارداد وي بيشتر از گذشته شود ولي براي اينکه در مجموع مبالغ قرارداد مربيا کمتر شود تعداد مربيان کاهش يابد.

کفاشيان ادامه داد: از سوي ديگر بحث مالي در ميان است و اينکه در دوره قبل وزارت ورزش و جوانان از فدراسيون فوتبال حمايت کرد و امسال با توجه به افزايش قيمت دلار بايد حمايت شويم.

 
 

کفاشيان خاطرنشان کرد: جام ملت هاي آسيا را در پيش داريم و به کي روش گفتم اگر در اين مسابقات نتيجه خوبي نگيرد، کار کردن براي وي مشکل مي شود.

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود گفت: من وقتي مي بينم مردم به حضور کي روش علاقه دارند براي مردم کشورم پاي ميز مذاکره مي نشينم ولي سعي دارم در قرارداد کي روش محکم کاري کرده و تمام جوانب را بسنجم تا در ادامه همکاري با کي روش با مشکل بوجود نيايد.

کفاشيان افزود: ته دلم اين است که مي توانيم به جاي اينکه اين مبلغ را به کي روش دهيم، کمي از اين مبلغ را براي زيرساخت هاي فوتبال کشور هزينه کنيم ولي براي مردم کشورم پاي ميز مذاکره مي نشينيم.

گزارشي از مراسم تشييع جنازه مرحوم مرتضي شکرانه داور فوتسال کشورمان پخش شد که يکشنبه شب دار فاني را وداع گفت.

 


علي کفاشيان در خصوص کي روش گفت: اينکه کي روش از قبل در مورد بازي هاي تدارکاتي و اردوهاي برون مرزي تصميم مي گير خيلي خوب است و نشان مي دهد برنامه دارد ولي اخلاق تند وي باعث مي شود برخي از وي انتقاد کنند.
 

گزارش تقويم نود پخش شد.

 














 

** ناظمي: وزارت ورزش و جوانان دخالتي در کار فدراسيون نمي کند/مسئولان فدراسيون بخواهند کي روش سرمربي مي شود

مازيار ناظمي مدير روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان روي خط تلفني برنامه آمد و گفت: پس از بازي تيم ملي و بوسني در جام جهاني کي روش با من صحبت کرد و عنوان کرد من نياز به حمايت دارم و ما را حمايت کنيد.

وي در بخش ديگري از صحبت هاي خود خاطرنشان کرد: ايران مربيان خوبي دارد و خيلي ها براي هدايت تيم ملي آماده اند ولي کي روش بهترين گزينه است، اما بايد ببينيم براي حفظ کي روش چقدر هزينه مي کنيم و آيا صرف اين هزينه درست است؟! من همينجا اعلام مي کنم اگر فدراسيون فوتبال و کميته فني اين فدراسيون تصميم بر ماندن کي روش بگيرد و با دلايل خود خواستار حضور وي شوند وزارت ورزش با اين امر مشکلي ندارد و فدراسيون در اين باره استقلال کامل دارد و وزارت ورزش و جوانان دخالتي در اين امر ندارد.

 
 

مازيار ناظمي در خصوص سئوال پيامکي برنامه اين هفته گزينه يک را انتخاب کرد، عادلفردوسي پور نيز عنوان کرد: با توجه به شرايط موجود و کمبود فرصت من نيز خواهان تمديد قرارداد کي روش هستم.

علي کفاشيان در پايان صحبت هاي خود گفت: ما با کي روش پاي ميز مذاکره مي نشينيم و قرارداد خود را نوشته ايم و براي کي روش ارسال مي کنيم تا امضا کند.

وي در مورد فريده شجاعي نيز گفت: وزارت ورزش در مورد شجاعي مسئله اي عنوان نکرده و نگفته که وي باشد يا نباشد.

علي خسروي کارشناس داوري اين هفته برنامه نود بود.

آمار مسابقه پيامکي پس از گذشت 70 دقيقه از آغاز برنامه:

 
گزارشي از ديدار تيم هاي ملوان - استقلال خوزستان، استقلال - گسترش فولاد و تراکتورسازي - نفت مسجد سليمان ، ذوب آهن - سپاهان و حاشيه ها و مصاحبه هاي مربوط به آنها پخش شد.


داوري اين ديدارها توسط علي خسروي کارشناس داوري اين هفته مورد بررسي قرار گرفت.

پروکتور استوديوي نود سوخت و دست اندرکاران برنامه به اجبار روند برنامه را تغيير داده و مهدي شريفي22 ساله، بازيکن سپاهان که ميهمان برنامه نود بود، با تاخير معرفي شد.

** شريفي: در سپاهان چيزي کم ندارم، همينجا مي مانم

مهدي شريفي
 اظهار داشت : در تيم هاي پايه ذوب آهن بودم و تا 14 سالگي در اين تيم بازي مي کردم و سپس به سپاهان رفتم و در نخستين سال حضورم در رده اميد آقاي گل ايران شدم و سپس به تيم بزرگسالان آمدم.

شريفي در خصوص انتخاب عباس زاده به عنوان پديده  ليگ سيزدهم گفت: عباس زاده هم بازي خيلي خوبي داشت و مي توانست به عنوان پديده ليگ باشد و حمايت خيلي از بزرگان در صفحه هاي اجتماعي خودشان و همچنين حمايت خيلي از دوستان برايم بيشتر از پديده شدن ارزش داشت.
شريفي ادامه داد: در باشگاهي بازي مي کنم که بهترين ها را در اختيار دارد و مشکلي با اين باشگاه ندارم، من سه سال ديگر با اين باشگاه قرارداد دارم و تا زماني که باشگاه هاي خارجي مرا نخواهند به حضور در تيم هاي خارجي فکر نکرده و در اختيار باشگاه خود خواهم بود.

وي در خصوص سئوال پيامکي اين هفته گفت: اميدوارم کي روش به تيم ملي بازگردد، وي از مربيان بزرگ و فني است.

گزارش نود تا نود پخش شد که در آن به اتفاقات هفته اخير فوتبال کشورمان پرداخته شده بود.

تصاويري از مراسم معارفه انصاري فرد در باشگاه اوساسونا به نمايش گذاشته شد.



عملکرد لژيونرهاي فوتبال کشورمان از جمله، مجتبي جباري، عليرضا جهانبخش، دانيل داوري، سردار آزمون، بيت آشور و عليرضا حقيقي در ليگ هاي خارجي مورد بررسي قرار گرفت.

گزارش کاملي از ديدار تيم هاي پرسپوليس و صبا ، حاشيه ها و مصاحبه هاي مربوط به اين ديدار پخش شد.
 

گزارشي از ديدار تيم هاي فولاد - سايپا و پيکان - نفت تهران و مصاحبه ها و حواشي اين ديدارها پخش شد.

 




 

** خسروي: حق الزحمه داوران 50 تا 80 هزار تومان است!!

خسروي، کارشناس داوري با انتقاد به اينکه حق داوري داوران فوتبال کشورمان پرداخت نمي شود گفت: حق داوري داوران کشورمان بين 50 هزار تا 100 هزار تومان است و داور براي قضاوت در ليگ هاي فوتبال بيشتر از حق داوري خود، براي حضور در مسابقات هزينه مي کند و نميدانم چرا حق الزحمه داوران پرداخت نمي شود؟!

 
برنامه اين هفته نود ساعت 1:54 بامداد سه شنبه به پايان رسيد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html